Accepterad OskarTlz | Whitelist ansökning. [ SecretM ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OskarTlz

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/0skarTlz/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? OskarTlz#4578

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juli 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl-Johan Bennartsson och är en äldre man med starka drivkrafter. Karl-Johan har sedan tidigare varit intresserad av jordbruk och äldre bilar. Intresset för bilar upptäcktes i tidig ålder eftersom hans far var mekaniker. När karl var 13 år gammal så såg han hans pappa erik bli knivhuggen framför ögonen. Senare i livet har nu karl fått reda på att Erik inte riktigt hade visat sin sanna sida. Karls pappa var en godhjärtad man med goda bebov, men ibland så skedde det saker som inte var så genom tänkta. Erik präglades av en kartell med tyskt ursprung. Redan efter den första leveransen så satt Erik fast i cirkeln. Som man brukar säga så följer sonen med sina förfäders spår. Karl-Johan har en ”dold” profil som inte är sig lik. Profilen handlar om pengar, droger, mafia och payback.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en lojal RP spelare med relativt mycket erfarenhet. Jag bidrar med bättre RP och även roliga scenarion. Jag är pratglad och ställer gärna upp för oväntade scenarion. Jag bidrar även till den sociala kretsen. Jag ställer gärna upp för personer som behöver hjälp och spelar mer för att det är kul och att skapa scenarion än pengar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har spelat på denna server i några dagar nu och har redan fått en blick på hur den fungerar. Jag tycker att den har bra staffs, roliga människor med seriös RP och även bra pluggins. Allt detta tillsammans skapar en bra kvalitetsserver

Hur hittade du Multistaden? Genom vänner och annonser

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål genom rp är att jag ska kunna utvecklas och att jag även ska hjälpa andra spelare att utveckla deras rp. Desto mer seriös och mer händelserik rp desto roligare server!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Inte för tillfället. Har dock spelat på flera olika innan denna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka