Nekad oskarrrrr1232323 | Medlem ansökning [BABO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar060606

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Mustiffa

Vad är ditt discord namn? edina0810

Vad är ditt födelsedatum? 11 Mars 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Andersson, men kallas ofta för John. Han flyttade till staden för bara några månader sedan och har ännu inte lyckats hitta ett fast jobb. Trots att han kommer från en välbärgad familj har han fått kämpa för att klara sig ekonomiskt sedan han flyttade hemifrån. I sin förra stad hade han ett stabilt jobb, men var tvungen att flytta på grund av personliga skäl. Just nu bor han i en tillfällig lägenhet och letar febrilt efter både ett jobb och en billigare bostad. Johan är född 1998 och fyller år på våren. Han föredrar att klä sig i lösa kläder eftersom han inte är nöjd med sin kroppsform. Ett ärr på hans arm påminner honom om en olycka han råkade ut för som barn. Trots svårigheterna i den nya staden, drömmer Johan om att bli en del av samhället och jobba med något han älskar. Han är passionerad när det gäller bilar och letar ivrigt efter ett jobb inom den branschen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med att skapa intressanta och engagerande karaktärer som kan bidra till serverns story. Jag kan också hjälpa till att utveckla spännande plottrådar och interagera med andra spelare på ett roligt sätt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man är öppen för olika utkomster och inte bara fokuserar på sin egen karaktärs framgång. Det handlar om att vara flexibel och att samarbeta med andra spelare för att skapa en givande och intressant upplevelse för alla inblandade.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått serverns regler. Ett exempel på en regel kan vara att inte använda osakligt språk eller bete sig på ett sätt som kan vara störande för andra spelare. En annan regel kan vara att följa serverns tema och inte bryta mot den etablerade loren.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat mycket förut men tog en lång pause och vill komma tillbaka i det

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!
:unive:

Nekad Pga ingen karaktärs uppfatning. Du får ansöka igen om 24 timmar, lycka till nästa gång!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka