Nekad oskarrrrr1232323 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar060606

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199525670575/

Ditt Hex-ID: 11000015d4e2eaf

Vad är din discord tagg? oskarrrrr1232323

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Univeban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag och mina kollegor ingrep emot en bil med kriminella, som vi hade hade haft span på under en kortare period. Vi ingrep på överridet offensivt sätt vilket lede till dålig rp nivå

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina spaningskollegor hade varit ute på spaningsarbete under en kortare period när vi snabbt såg en bil som sköt mot ett gäng som vi hade span på. Vi valde då att ta vår spaningsbil och följa efter. Några i bilen betedde sig oprofessionellt och började tjafsa med de kriminella och provocera dem. Det var dock inte jag som gjorde detta, men jag var delaktig eftersom jag inte stoppade ingripandet. Därefter hörde vi att personerna i fråga sa att de skulle skjuta mot oss, och att jag och mina kollegor hade blivit beskjutna tidigare. Eftersom jag tidigare hade sett att de kriminella hade skjutit mot gänget kändes det inte så osannolikt, eftersom det händer ofta. Sedan hoppade vi ur med polisvästar och sköt, vilket jag ber om ursäkt för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte banan som var felaktig. Jag gjorde fel genom att använda vapen som första utväg, falla för grupptryck, umgås med lalliga personer och tillåta uppkäftigt beteende mot kriminella när vi är poliser vilket är mycket oproffsigt och orealistiskt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varigt bannad flera gånger men har lärt mig av mina tidigare banns och har gott vidare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunna ha gjort mycket annorlunda. Jag borde ha valt mina kollegor mer noggrant och inte litat på dem såpass enkelt. Istället för att bara följa med strömmen och göra vad de gjorde, även om det var fel, borde jag ha vågat stå upp för mina egna värderingar och agerat annorlunda. Jag borde tagit mer ansvar så att denna situation skulle kunnat undvikits.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det jag har lärt mig av denna ban är att ta det lugnt. Jag ska inte spela lika offensivt i min RP. Detta kommer leda till att jag inte faller för grupptrycket samt lättare att vara kritisk. Jag ska häller inte falla för grupptrycket då grupptrycket lätt blir till det negativa.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Fattar de

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka