Nekad oskarrrrr1232323 | Ban Överklagan [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar060606

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199525670575/

Ditt Hex-ID: 11000015d4e2eaf

Vad är din discord tagg? oskarrrrr1232323

Vem var det som bannade dig? Emilia

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: imagewww.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag om mina kollegor ingrep emot en bil med kriminella, som vi hade hade haft span på under en kortare period. Vi ingrep på extrem oproffsigt och rp felaktigt sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina span kolleger hade varigt ute på span arbete under en kortare period då vi snabbt ser en bil som skjöt emot ett gäng som vi hade span på. Vi väljer då att ta våran span bil och göra efter. Några i bilen beter sig oproffsigt och börjar tjafsa emot de kriminella och retar där med upp dem. Dock var detta inte jag men var delaktig såklart då jag inte stoppade ingripandet. Där efter hör vi att personerna i frågas säger att det sak skjuta emot oss samt var jag borta innan och mina kollegor sa att personerna hade skjutugt emot oss. Då jag var med innan och såg att de hade skjutit emot gäng så kändes de inte så orimligt då det händer ofta. Sedan hoppar vi ut med polisväst och skjuter vilket jag ber om ursäkt för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Denna ban var inte felaktigt. Jag gjorde fel genom att använda vapen som första utväg, falla för grupptryck, vara med lalliga personer samt personer i min bil var uppkäftiga emot kriminella som polis.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varigt bannad flera gånger men har lärt mig av mina tidigare banns och har gott vidare

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat gjort mycket annorlunda. Jag skulle varigt med och inte litat på folket i min bil. Då dessa personerna var väldigt lalliga. Jag skulle ingripit på de sättet som jag gjorde, gjorde mest vad de andra gjorde vilket var fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ska inte lita på vad folk säger då man lätt blir lurad. Jag ska häller inte hänga med detta typ av folk som jag var med under detta scenario. Känner inte direkt folket så detta kommer inte återkomma. Jag ska häller inte agera så impullsivt och gå efter mina värderingar och inte falla för grupptrycket. Kan lova att detta inte kommer ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Fattar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka