Accepterad Oskari Laakis | Medlem ansökning (Lennart)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskari Laakis

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Kallunki

Vad är ditt discord namn? William.kallunki

Vad är ditt födelsedatum? 3 Januari 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oskari Laakis

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag är en hjälpsam man som gillar att se folk må bra. Jag skulle säga att jag är ganska empatisk. Jag känner av om folk mår dåligt och när dom mår dåligt så försöker jag hjälpa dom med min glädje som jag sprider runt om mig. Jag har också välfigt bra humor. Jag kan lätt få folk på bra humör genom mina roliga skämt och lustiga skratt

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag skulle gärna vela bli en sjukvårdare och hjälpa staden., Jag har tidigare varit med i en annan rp server (Avena) där jag var sjukvårdare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan hjälpa follk med deras problem vare sig det är att hjälpa dom fysiskt eller psykiskt

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man aktivt bidrar till en berättelse där den andra parten också får en meningsfull rollspelsupplevelse, även om det betyder att ens egen karaktär "förlorar" i just det scenariot. Det handlar om att prioritera samarbetet och berättelsen över att alltid vinna själv

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej de har jag inte

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRP, att man inte värnar om ens eget liv tex någon riktar mot dig och du springer därifrån istället för att ta upp dina händer och Respekt, visa alltid respekt till andra medlemmar. Ingen ide att vara negativ när man kan vara positiv istället:)

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag tror att jag skulle passa perfekt i denna server och jag gillar verkligen seriösa RP servrar och Unive är definitivt en av dem

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka