Nekad OskarGuideParis | Blacklist Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OskarGuideParis

Icke Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
1
Blacklist-referens
ID: 1011 — Övrigt
Anledning: Säljer medkits inom sjukvårdsyrket.
Personal: GladaGranen
Datum: 2026-05-29
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det började allt med att jag fick ett larm uppe i sandy som sjukvårdare. När jag kom på plats och började rädda personen så tittar han mitt id och /m mig. Han skriver att jag ska ta bort hans krycka vilket jag inte gjorde. Därefter kommer hans gäng/vänner och riktar vapen på mig och säger att jag ska fixa medkits till dem eller så kommer de skjuta mig och om jag löser de så får jag gå levande och får pengar för det. I självfallet så rpar jag ut scenariot och gör det. Han ger sitt nummer till mig för att senare bestämma plats i med att jag inte har tillräckligt med medkits på mig i hans begäran. Så jag går och hämtar 100 st och tar mig till en till plats. Där jag lämnar över 100 medkits och får pengar i utbyte. Detta resulterade att jag fick hoppa support och då ansågs det som korruption.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar ansvar att det är sant att det räknas inom korruption. Men tänkte inte att det skulle bli återgärd i med att det startade som ett scenario där de riktar vapen på mig och hotar mig osv om jag inte gör som de säger.

Vad har du lärt dig sedan dess? I support fick jag lära mig att jag ska avbryta scenariot och tillkalla staffs för att det räknas som korruption då. Vilket det gör såklart men det var liksom ett bakåtliggande scenario bakom hela "korruptionen".

Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker ni ska ge mig en andra chans i med att jag inte gjorde en "regulär korruption" dvs att sälja medkits bara för att få pengar som igår i powergaming 2. Skillnaden på mitt fall är att, jag trodde att det skulle vara ett utspelat scenario där jag var under vapen hot.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Har inget direkt som kan stärka min sida av grejen. I med att jag trodde att det skulle vara ett scenario så tyckte jag inte det skulle bli något skumt av hela grejen, såsom att jag skulel få en permanent ban för korruption av 100 medkits.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka