Nekad oskargillarrabarber3 | Ban Överklagan [Harry.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskargillarrabarber3

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RULEMULE/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule

Vem var det som bannade dig? Harry.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-06 003139.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag tjuvkopplade en bil utanför sjukan för att jag behövde en snabbt och hade nyss förlorat min.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade tagit ut min bil vid torget och var på väg till sjukan. Sen när jag skulle köra upp till sjukan efter som jag behövde vård så bara kommer in bil i typ 300 och kör in i mig så att min bil går sönder. Då blir jag såklart sur o så men går ändå till sjukan. Efter jag fått vård efter typ 20 minuters väntande så kommer jag ut och då har jag ingen bil. Då tänkte jag att jag kunde sno en bil som en grabb glömde låsa. Jag tjuvkopplar den medans han skriker hoppa ut och sticker sedan därifrån. Jag visste att detta var fel men var sur för att någon tog sönder min bil.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% giltig ban. Jag förstår absolut varför Harry valde att banna mig. De är emot reglerna att tjuvkoppla bilar på allmän plats och de visste jag om. Men jag tänkte att jag kunde sno en bara då ingen kanske skulle märka. Helt klart fel av mig detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 3 senaste 3 o har lärt mig av alla

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte tjuvkopplat bilen. Jag kunde ha frågat någon om tjuts istället eller gått till bärgaren och plockat ut min söndriga bil. Eller så hade jag kunnat ringa en polare och be han hämta mig. Inte sno en bil iallafall.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att inte tjuvkoppla på allmän plats även om man tror att man ska komma undan med de. Och om man är sur är de fortfarande ingen ursäkt till att göra de.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka