Nekad oskargillarrabarber3 | Ban Överklagan [CaptainGuzco]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskargillarrabarber3

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RULEMULE/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule

Vem var det som bannade dig? CaptainGuzco

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-14 201411.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? CaptainGuzco valde att banna mig för att jag frågade hur gammal någon var irl. Men också lite för att jag inte kan bete mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare var på mekonomen och så kom en grabb på cross. Då sa jag har du trimrör på den eller? Och då sa han va vad är de? Då frågade jag hur gammal han var och då sa han typ 24. Då sa jag nej jag menar irl för att han inte visste vad trimrör var. (Fel av mig såklart). Då sa han va vad sa du? Sen lite senare kör han in o då snackar min polare med han och snackar med han. Jag springer dit och frågar om hur gammal han är bakom skärmen osv. Då säger han till nån meko snubbe hallå den här killen undra hur gammal jag är irl vad betyder de. Efter de så stack jag o min polare. Sen typ 2 timmar senare skriv CaptainGuzco till mig att komma support och jag går in i support. Han säger att jag har snackat ooc och jag erkänner att jag gjort de. Då säger dem även att jag har extremt mycket bans och om jag inte vill köra seriöst så kan jag lämna servern. Dem är också väldigt trevliga och vill beröma dem för de också. Tillslut kommer dem fram till att banna mig i 5 dagar och inte perm vilket jag är enormt tacksam för.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Detta var absolut en giltig ban. De är ju som sagt emot reglerna att prata om ooc saker ic och de visste jag men jag trodde inte grabben skulle säga något. Helt klart fel av mig detta och förstår varför jag är bannad.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har 7 senaste 3 och har tagit lärdom av alla och blivit av med dem ogiltiga.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade ju bara inte behövt fråga han hur gammal han var från första början. Jag hade ju kunnat rpa på ett bra sätt och tagit de svaret han sa från början att han var 24 istället för o rpa förjävla dåligt. Sen hade jag ju inte behövt vara så kaxig mot honom efteråt. Inget liknande kommer ske igen ifall jag blir unbannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Har lärt mig att ta servern på största alvaret och att de är jätteviktigt att rpa på ett seriöst sätt för annars förstör man bara rpn och upplevelsen för andra. Jag har också lärt mig att aldrig prata ooc då de också förstör. Jag har även lärt mig att rpa realistiskare för övrigt och att de är väldigt viktigt att spela under alla regler som finns.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka