Accepterad oskargillarrabarber3 | Ban Överklagan [A00]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskargillarrabarber3

Icke Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/RULEMULE/

Ditt Hex-ID: 11000011d2d4b7c

Vad är din discord tagg? rulemule

Vem var det som bannade dig? Axell00

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-04-26 120516.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för att jag körde jävligt fort i stan och sen att jag körde på någon.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja jag blev stannad av polisen och sen så tänkte jag köra därifrån eftersom han sa att jag var efterlyst och skulle sitta i fängelse. Då drog jag därifrån och körde typ 300 i stan. Jag ser inte några som står mitt i vägen och råka köra på dem. Sen rpa jag på de en ganska kort stund då jag ville komma ifrån polisen men fortfarande fel av mig såklart. Sen när jag kommit ifrån polisen så blir jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker detta var en giltig ban. De var en giltig ban eftersom jag förstår varför jag blev bannad. De är inte okej av mig att köra så snabbt även om jag har polisen efter mig. Sen var de också fel av mig att inte rpa på mina skador så länge också. Brist på social rp från mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad en massa ggr o har försökt lära mig av alla.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väl kunnat stanna vid polisen och inte köra ifrån honom från första början även om jag skulle fått fängelse straff. Sen om jag skulle köra ifrån så hade jag ju inte behövt köra så fort som jag gjorde. Istället köra hyfsat sakta. Sen också vara mer noggrann hur jag kör.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att köra mer försiktigt och inte snabbt i staden och inte köra vårdslöst även om man har polisen efter sig. Sen har jag också lärt mig att inte köra ifrån polisen och istället rpa på ett socialt rpa och brösta fängelset.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Med tanke på din tidigare historik vill jag egentligen inte unbanna dig, detta är inte första gången du gör något liknande. Jag är dock villig att släppa in dig mot att du aldrig gör om något sådant igen. Sker detta igen åker du på en perma igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka