Accepterad OskarDuVet | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OskarDuVet

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198448131665/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? OskarDuVet#2399

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Måns Persson. Han är intresserad utav juridik och polisen. Han kom till staden när han var 5 år gammal, han skulle precis börja på skolan. Måns hade det svårt i sitt liv han var mobbad folk skrek dryga ord emot honom, det gjorde honom väldigt ledsen och deprimerad. Men nu är Måns 25 år gammal och mår bra än idag han bor själv i staden i en lägenhet. Hans intressen är att hänga med vänner umgås vara social osv. Han är även intresserad utav bilar och sånt. Han har tidigare arbetat på sjukvården men nu söker han jobb hos polisen. Måns är alltid en glad kille skrattar och får andra att skratta en person med trevliga känslor och hans humör är nästan alltid bra. Måns brukar spela fotboll på fritiden och gillar att blanda drinkar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på unive för att jag är en person som är trevlig visar hänsyn kommer alltid med respekt, visar alltid andra respekt osv. Jag ska bli medlem för att jag har rpat i ett tag och jag har även en bra rp nivå där jag alltid följer regler och skriver report om det skulle behövas. Jag är även en person med gott hjärta som vill att alla ska trivas och må bra!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en bra rp nivå utifrån mig jag kommer att skriva report och se till att det inte finns så mycket "lallare" på servern och se till att alla får en sån bra upplevelse som är möjligt och att alla trivs.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att scenariot ska vara kul för både sidorna man ska tänka att det alltid ska vara kul för båda partner och att alla får ett roligt scenario och slippa hoppa support och reda ut allting.

Hur hittade du Unive? I serverlistan andra har även rekomenderat den för mig!

Godkänd efter intervju Välkommen!
:unive:

Din Medlemskaps ansökan har Godkänts. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka