Nekad Oskar_LOL | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar_LOL

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199143585301/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Narix#0159

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2008

Berätta om din karaktär. Om jag berättar från när han var yngre så var det så att min karaktär brukade hjälp sin pappa med sitt jobb som då var att laga bilar och han började med att hjälpa till när han var ganska liten så han kunde ganska mycket ända sen han var liten och han blev så pass bra under åren så han bestämde sig för att flytta till staden för att kunna göra det han är bäst på, att laga motorer och han gjorde just det för att en kompis som redan bodde i staden rekommenderade att han skulle söka jobb för att dom behövde fler mekaniker i staden för att det nästan aldrig var någon som kunde hjälpa till när man behövde deras hjälp och laga motorerna. för tillfället så letar min karaktär efter jobbet som mekaniker men har inte haft någon särskild tur men han kämpar fortfarande för att få sitt dröm jobb. min karaktär är 32 år gammal och gillar att arbeta på sin bil och köra i den för att han har kämpat hårt för att få tag på den men hanns kompis lyckas alltid ta sönder den och det gör så att ekonomin går lite upp och ner. Min karaktär har också två vänner som heter Göran och Viktor och dom vill jobba på Securitas så nu tänkte jag att jag skulle hänga på dom och börja jobba eller ansöka till jobbet.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill kunna få en bättre rp upplevelse på unive men också göra den bättre för alla andra på många olika sätt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp nivå och social rp kommer där med försöka rpa med så många nya på servern som man inte känner, för att skapa social rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska spela bara för att vinna scenario utan att man ska göra det roligt för båda parterna.

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelade på servern och dom sa att jag skulle testa den eftersom dom tyckte den var jätte bra och rekommenderade den starkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka