Nekad Oskar_LOL | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar_LOL

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199143585301/

Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? Narix#0159

Vad är ditt födelsedatum? 28 November 2008

Berätta om din karaktär. om jag börjar att berätta lite längre tillbaka så var det så att min karaktärs pappa jobbade inom blåljus jobben och mer specifikt så var det polis och min karaktär gillade sin pappas jobb väldigt mycket och intresset växte på honom genom åren. Intresset för blåljus jobb satt i hela hans uppväxt och än idag gillar han jobben och det var därför han kom till staden för att kunna hjälpa samhället och göra det till en tryggare platts. Min karaktär är 32 år gammal (1990-12-12) och är intresserad av att hålla på med sin bil på fritiden (motorn, utseende, tjusta vänner) men det han gillar allra mest är att få köra den eftersom det är en bil som han jobbat hårt för att få och det är därför han njuter av varje tillfälle han får med sin bil. Men vad vill David Olsson han vill jobba som Securitas med sina kompisar Jesper och Viktor men vem vet var kommer David hamna.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag vill kunna utveckla min rp förmåga och göra rp upplevelsen bättre

Vad kan du bidra med till serverns RP? bra rp nivå och social rp nivå kommer göra roliga scenario för jag vill bli polis eller Securitas.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man inte ska spela bara för att vinna scenario utan att man ska göra det roligt för båda parterna.

Hur hittade du Unive? mina kompisar spelade på servern och dom sa att jag skulle testa den eftersom dom tyckte den var jätte bra och rekommenderade den starkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka