Nekad Oskar_LOL | Ban överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oskar_LOL

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199143585301/

Ditt Hex-ID: 1100001008b41d6

Vad är din discord tagg? Narix#0159

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Det var inte alla på servern som fick en sko i huvudet, det var snarare du! Mvh snyggingen marja-lisa från bilfirman

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte varför min bror blev bannad men nu så kan inte jag spela på servern för att ni ipbannade min bror det var för 3 dagar sedan jag fick upp detta varför vet inte jag har precis blivigt medlem igen och vill fortsätta spela.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vet ej för var inte jag som blev perma bannad det var min bror.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. vet ej för det var inte jag som utförde saker för att bli perma bannad så kan inte svara på det.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. senaste var för ett halvår sedan typ och då blev jag bannad för lall tror jag och jag har lärt mig av det och har mycket seriösare rp nu då jag jobbar som securitas ingame.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet ej.

Har du lärt dig någonting efter din ban? har inte lärt mig för det var inte jag som blev bannad men jag blir ledsen på min bror då det var han som gjorde så att jag inte har kunnat spela på flera månader och det gör min ledsen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka