Nekad oskar_lindberg | Medlem ansökning | SvampBob

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskar_lindberg

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121435571/

Vad är ditt namn i verkligheten? samuel pettersson

Vad är ditt discord namn? OHS_LIXツ#4159

Vad är ditt födelsedatum? 7 Januari 2006

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Oskar Linberg han är född i Sverige med en familj med väldigt lite pengar han blev bort adopterad redan när han var 5 år. hans föräldrar trodde han skulle få ett bättre liv med en annan familj. i Oskars första skola gick allt bra han fick många kompisar han trivdes helt enkelt men sen skulle hans bonusfamilj flyta så Oskar fick börja på en ny skola. i den nya skolan blev han mobbad hela 1an 2an 3an sen i 4an fick han två kompisar som hette Albin och Isak och dom började på fotboll men Albin och Isak var inte så bra så de sluta åren gick och Oskar blev äldre. Oskar spelade fortfarande kvar. efter kort tid blev han köpt av en klubb som heter IFK Göteborg dom betalade 100,000kr för Oskar. Oskar gav 10,000 till både Albin och Isak. Oskar tjäna 50,000 i månaden han ledder skytteligan och håller på att vinna ligan. då blev han skadad och kunde inte spela något mer så han flyttade till unive och köpte en lägenhet. nu vill han börja jobba i staden unive

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer ha en väldigt hög rp nivå och jag är lätt att rpa runt. jag är aktiv dygnet runt. jag kommer bli mer aktiv i samhället. Jag är också bra på att rp i svåra situationer.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? det är många roliga och snälla spelare. jag känner mig trygg på unive. andra har också sagt att det är en bra server

Hur hittade du Unive? jag kollade mycket på twitch streamers som spelade på unive och sa att det var en bra server och så har många av mina vänner rekommenderat unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt mål med rollspel är att vara seriös som möjligt och inte bara springa runt och förstöra. jag vill också ha lite kul också.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål med unive är att ha ett roligt jobb som man har roliga stunder i. samt seriös rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej det är jag inte

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka