Nekad Oskar7829 | Medlem ansökning [Fryser)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar7829

Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar Johansson

Vad är ditt discord namn? Oskar7829#2068

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2008

Berätta om din karaktär. Oskar Johansson är 21 år gammal och när han var cirka 11 år gammal så blev han alltid slagen av sina föräldrar. Oskar Johansson har också kört basket när han var liten men han sluta för att han fick en knä skada. Oskar är även 1,90 cm lång. Han växte även upp i ett tufft samhälle som var jätte dåligt för han. Det var alltid mord som skedde varje dag och folk blev alltid slagen av personer som man inte ens kände man gick bara runt och slog personer för skoj skull och det har hänt mig flera gånger har blivit slagen av flera personer även mina egna föräldrar har aldrig fått pengar för att köpa kläder men sen bestämde jag att jag måste få mitt liv bättre så jag bestämde att jag ska fixa ett jobb och tjäna pengar så att jag kan bevisa att jag är bättre och att jag är inte värdelös

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska göra mitt bästa och försöka ha en bra rp nivå på servern. jag kommer inte hålla på att flamsa eller bidra med dålig rp. jag har kört ganska mycket rp i mitt liv så jag har en bra rp nivå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att ett scenario ska vara roligt för båda parterna

Hur hittade du Unive? Jag hade spelat GTA online mycket innan och så hittade jag någon som spelade någon mad drift server och då laddade jag ner FiveM och spelade mad drift ett tag men såg att det finns många olika servrar, och då såg jag att unive var en av de första svenska servarna som fanns och då tänkte jag testa de och det var en väldigt bra och rolig server.

Nekad-Utveckla dina svar på alla fronter, skriv en ny ansökan om 24h timmar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka