Ban-referens
fivem-siren-160 — FiveM, Utgår 2026-03-10
Anledning: Rpar inte på skador efter blivit tazrad
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Jo det som hände var att jag blev stannad av polisen lite tidigare men sedan drog då han råkade se mitt vapen i bilen. Jag flydde och gick in i auto experten. Jag ser att poliser kommer in och jag springer in i rummet längst in. Polisen kommer och siktar tazer, jag springer iväg och blir tazrad 2 ggr men lyckas sedan fly. Jag visste inte att tazer va samma typ av vapen som en pistol det var därför jag inte tänkte på att stanna kvar. Jag ville göra ett längre scenario genom att fly men ha kvar telefon på mig så den ska tracka den igen.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar ansvar över min ban och jag förstår till 100% att det skulle bli ett bättre scenario om jag stannade kvar och rpade mer på skador efter jag blev träffad av tazer.
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Jag har lärt mig att om en polis riktar tazer så måste man ta upp händerna eftersom att det klassas som ett vapen. Jag har även lärt mig att efter att bli träffad av tazer så måste man rpa mer på skador och ligga kvar ett tag liksom.
Varför ska vi ge dig en till chans? Jag tycker att jag förtjänar en extra chans då jag inte viste att tazer var ett vapen som en riktig pistol liksom så att man måste ta upp händer och att man måste rpa mer på skador av ett skott av tazer. Jag tänkte mer att ett tazer skott var jobbigt som fon i stunden men att när elen har slutat så återhämtar man sig väldigt fort och samt jag tänkte i scenariot att jag hade så mycket adrenalin så det var dels därför jag gjorde som jag gjorde men jag fattar att jag gjorde fel.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes