Nekad Oskar5932 | Medlem ansökning(akzab)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Oskar5932

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Fransholm/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Biltema#5697

Vad är ditt födelsedatum? 4 November 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär är schysst allmänt trevlig och vill hjälpa till. Min karaktärs dröm är att jobba på marja-lisas bilfirma. Min karaktär är också intresserad av hur saker fungerar vill även testa på saker (nyfiken) mm. Och så är min karaktär intresserad av fordon mm.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag vill utveckla mitt rollspelande och ta det till en ny nivå och att jag gärna vill bli staff eller något liknande för att hjälpa till med servern det är det jag kan bidra med.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Mycket spelare som spelar på servern jag själv har även många jag känner som spelar på unive och såklart för att alla ägare support och staffs är helt underbara.

Hur hittade du Unive? länge sedan jag bara skrollade i fivems server lista sökte på swe så kom den upp har spelat på denna server länge utan medlemskap.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att få jobba på marja-lisas och bli en av dom där och att lära känna mer folk i staden och att ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få hjälpa till med servern alltså att typ bli support eller staff har aven varit head-staff på en annan server och det har funkat utmärkt. Alltså mitt mål med Unive är att hjälpa till få servern att rulla på bra mm.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej inte för tillfället

Tillbaka