Nekad Oskar4313 | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar4313

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198109195519/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Oskar#3128

Vad är ditt födelsedatum? 29 December 2000

Berätta om din karaktär. Min karaktär är Peter Jihde 50 år född och uppvuxen i Malmö med Mor och Far samt sina 2 bröder. När Peter tröttnade att vara innebandy coach för P04 Malmö så flyttade han upp till Stockholm för att ta sin karriär vidare. Nu har Peter blivit anställd av Tv4 och livet är på topp, En riktig profil i stockholms trakterna. Tyävr kände produktuionen på Tv4 att han Peter hade börjat bli lite för gammal och tråkig för svenska folket i tv rutan, så Peter bestämde sig för att gå sin egna väg. En farligare väg.. Han har sedan länge levt ett farlig liv utanför lagen och han är ingen man skämtar med i onödan. Peter är numera en känslokall B kändis som bara har ett mål att hämnas på tv4 och bli ekonomiskt oberoende.

Varför ska just du bli whitelistad? Kommer bidra med god erfarenhet inom RP, samt vara behjälplig och framför allt trevlig mot mina med spelare. Vill även bli whitelistad för att kunna göra alla saker som kommer med det.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Då alla mina kompisar lirar på denna och vi vill gärna ta vårt rP:ande ett steg längre

Hur hittade du Unive? Filtrearade Svenska servrarna med flest spelare, och där var Unive

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mina mål är att utvecklas och ha så roligt som möjligt samtidigt. Samt nu under en pågående pandemi så är det roligt att ha något att göra där man kan (umgås) och ha roligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope, inte för tillfället.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka