oskar299h | Securitas Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

oskar299h

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 4 Juni 2001

Vad heter du på discord? UlanoItaliano#5499

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 133

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Från klockan 17 till 23

Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag

Hur många timmar har du på FiveM? 133

Vad heter du? Nathan Svamp

Hur gammal är du? 23

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli anställd på Securitas? Varför jag söker mig just till er är väldigt enkelt, frågat olika väktare i området så verkar det som att Securitas är det företaget man ska jobba för om man vill utvecklas i branschen, Och jag vill att staden ska vara en lugn och säker plats för alla som bor här.

Varför ska vi just anställa just dig av alla andra som söker? Som person är jag glad, noggrann och plikttrogen. Jag tycker om nya arbetsuppgifter och ser det som en utmaning. Stress är inget problem för mig utan jag ser det som en situation när jag kan vara extra effektiv. Jag har inga problem att samarbeta, arbetar lika gärna ensam som i grupp. Jag tycker om att fatta egna beslut och att ha ansvar för mina arbetsuppgifter.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej, jag har inte erfarenhet men vill gärna lära mig nytt jag är en smart kille som lär sig snabbt.

Vad är radiodisciplin och hur ska man bete sig i radion? Att inte blockera eller prata för mycket, korta snabba meddelanden och det viktigaste tycker jag är att man använder Bokstaverat språk i radion till expempel. Mitt namn Nathan säger man. "November,Alfa,Tango,Hotel,Alfa,November"

Vad är en bra Securitas vakt? Hur jobbar man, hur är man bland andra, hur beter man sig och hur använder man sig av vapnen man får? En bra vakt är en person som är lugn vid alla händelser som kommer att hända i olika sammanhang. En person som kan ta mycket kritik kan kommunicera med folk på trevligt sätt och lyssnar noggrant på vad männikor säger. Vapen är en säkerhet och den kommer jag eventuellt använda för min säkerhet om en brottlsling kommer emot mig med någon slags farligt föremål eller om jag blir hotad med vapen.

Om du ser en person med kniv och hotar en person nära där du vaktar, vad gör du? (Förklara så utförligt du bara kan) Jag tar fram min batong och försöker prata med personen på lugn sätt för att göra det säkert för mig och alla andra. Om mannen inte lyssnar och är bara mer aggresiv så tar jag fram el pistol och forstätter jag att prata för att han ska släppa kniven och lägga sig på marken, om han lyssnar sätter jag på hanfängsel och håller han på marken, det är en sjlälvklarhet att andra människor kommer tycka det intressant att kolla på då ber jag om förstärkning så att det blir säkrare för mig och andra. Då väntar till förstärkning kommer så tar vi personen och förklarar för andra att det är lugnt nu.

Om en person misshandlar en person och du ser det, vad gör du? (Svara så utförligt du bara kan) Jag skriker till personen att sluta slås och springer fram för att ta bort honom så att mannen han slår blir inte mer skadade, och ber killen som misshandlar att sätta sig ner och sätter på handfängsel, när det är gjort kollar jag med killen som blev slagen om han har fått några allvarliga skader och eventuellt ringer ambulans.

Har du några andra frågor? Nej inte just nu, jag kommer kanske på nåt innan eventuell intervju om ni blir intrreserade av mig.

Tillbaka