Nekad Oskar20r | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobo.11k

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? pixi.7._

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Andrsson och han är 16. Ahmed han är uppväxt nere i norra Irak han både väldigt väldigt fattigt när han var liten dom hade nästan ingenting och sen dog hans föräldrar i en bli krock förra året och det var då Ahmed valde att han skulle flytta till Unive. Ahmed han är egentligen väldigt snäll och trevlig och så går det bra för han i skolan. Men de man inte visste var att han precis hade börjat komma in i dom kriminella kretsarna och började göra små brott men sen vart det bara större och större brott. Ahmeds mål det är att kunna få råd med en stor lyx villa och en Bmw M5. Ahmed har även en bror som har bott i staden en längre tid och han heter Abdulla Andersson,

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan vara med och göra roliga scenarion och lära känna Staffs och andra medboragre. Jag kan även tipsa vänner om unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att du inte bara ska försöka vinna när du kör ett scenario utan att ge alla medborgare en chans att vinna så at det blir kul.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja de har jag gjort. T.ex Rdm= att man inte bara kan gå runt och döda folk hur som helst utan att du måste ha en anledning till de. Sen Vdm= är samma sak som Rdm fast att du har ett fordon.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp! har kört på Penguin och lite velo.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kört Fivem i snart 1 år.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka