Nekad Oskar20r | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobo.11k

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? bobo.11k

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed karlson som är född 2000 03 23. Ahmed han har vuxit uppe i ett fattigt och kriminellt område där han inte var med dom som bode där så mycket utan att han var mest med sina mera rika vänner som bode i ett mer rikt och fint område där det inte var några kriminella. Ahmed han hade bra betyg och skötte sig i skolan men sen så blev han ut fryst av sina rika vänner då valde han att gå till dom som var kriminella och då sänktes hans betyg och då så började han också göra brott han började med lite brott men sen vart det bara större och större brott som att göra inbrott råna afärer ochsen så fick han en glock 19 så fick han 200k om han dödat en av deras fiender han gjorde det men sen vart han tagen av snuten han fick sitta inne i 6 månader för vapenbrott sen när han kom ut så valde han att fortsätta med det kriminella och så vart det så att han skapade ett eget gäng med sina polare från adnra gänget fast nu var han boss. Ahmeds föreldrar hade också dött när dom flyde från ett krig i södra sydan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en hög och erfaren rp nivå och göra roliga och fetta scenarion med andra medborgare som kör på unive. Jag kan även bli vän med staffs och andra från servern + kan jag även hjälpa till så att vi får ett bättre comunity till servern så att ännu flera härliga personer vill komma och köra på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte bara ska spela för ens eget bästa och att du inte bara ska vara den som vinner alla scenarion du ska låta andra spelare också få en chans så att alla andra får en bra tid på unive. Som om jag är i ett scenario och dom andra är i en bil och jag ser att dom har vapen ska jag inte ba råna dom för att dom har vapen så att jag får dom.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes de klart ja har. Rdm vilket står random death match och betyder att du inte ska gå runt och döda folk hur som helst. Vdm det är samma som med Rdm fast att du gör det med bilar. Fear Rp det är att om du blir rånad och rånarna riktar mot dig så kan du inte bara ta fram ditt vapen och börja skjuta du ska göra som du skulle gjort i verkligheten. Nlr vilket betyder att om du startar en ny karaktär så kan du inte komma ihåg saker från din gamla karaktär. Sen kan vi ta meta gaming vilket betyder att du inte kan ta information ifrån t.e.x. Discord

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag ja har kört på unive innan men fick p ban och indragna roller men sen har jag även kört på penguin valon och sen centic ett ganska så bra tag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja ja har en bra och erfaren Rp nivå. och har kört Fivem i snart 10-12 månader ungefär.

Nekad.
Anledning:
Du måste vänta 7 dagar efter att du har blivit unbannad från en permanent ban innan du ansöker om nytt medlemskap

Du får ansöka igen 2024-06-26. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka