Accepterad Oskar20r | Medlem ansökning [ralleballe_1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobo.11k

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? bobo.11k

Vad är ditt födelsedatum? 23 Maj 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Blanka och han är 17år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Om jg skulle beskriva min karaktär i tre ord så skulle jag välja. Snäll, Rolig och kunnig om det han gör.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min bakrund på min karaktär har varit att jag har varit kriminell under en längre tid men nu så tänkte jag lämna det krimienlla och försöka bli sjukvårdare för att hjälpa andra spelare med deras rp. Och så kommer jag göra roliga scenrarion.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och erfaren rp nivå eftersom att jag har kört fivem i snart 1 år och kan alla regler och jag kommer att raportera om någon gör någon fel genom att skriva /report eller /help så attjag kan anmäla det som spelarna gör så att de inte förstör för alla andra spelare på servern som vill ha en rolig och skön rp tid på unive. Jag kommer även att tipsa alla mina vänner som kör fivem att komma till unive smat så kommer jag tipsa andra som inte kör fivem att ladda ner det och börja spela på Unive Roleplay.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte ska spela för makt och pengar utan att istället göra några roliga scenarion istället för att bara åka runt och råna alla du ser bara för att just du behöver pengar/vapen så kan du rpa dig fram för att få de som alla andra spelare istället för att bara ta allt som alla andra har rpat och kämpat sig fram för att få. Det gör så att det blir ett bättre community på servern och en tryggare plats för alla andra spelare så att dom får en sån rolig och bra tid som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot många regler förut på servern när jag rpade som krimienll men nu har jag lärt mig att det är mycket roligare att rpa istället för att skjuta och bryga mot en massa regler eftersom att man förstör för alla andra och går back en massa pengar. Jag kan tyvär inte nmna alla regelbrott jag gjort men det var förr nu har jag fått en ny rp nivå.

Är du aktiv deltagare på en annan svensk RP server utanför Unive? Nej

Har du läst och förstått serverns regler? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Yes det kan jag göra rdm finns som betyder att du dödar någon utan anledning, Sen tar vi vdm som är som rdm fast att du använder dig utan en bil/fordon att döda eller skada någon. Powergamming finns som betyder att du måste rpa på dina skador som att det vorre i värkliga livet så att du inte bara krockar och åker där ifrån utan att du ska skriva /me ont och sen rpa dig med din röst som att du krocka på riktigt. Powergamming 2 är att du inte ska spela för amkt och pengar. Metagamming är att du tar information ig frång t.e.x discord. Comat logging är att du stänger ner spelet för att undvika ett scenario. Fear rp är att du inte värnar över ditt liv. Social rp är att du inte ska komma fram och skjuta direkt om nån tar ditt t.e.x område istället ska du prata med dom och försöka komma överens om något. Suntförnuft är att du ska rpa som att det vorre irl.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kört fivem nu under en längre tid och tycket det är väldigt kul.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka