Nekad Oskar20r | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobo.11k

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? pixi.7._

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ahmed Anderson och är 16 är gammal och kommer från en fattig stad i östra delen av Irak och han valde att flytta till Unive för att hans föräldrar dog förra året och inte vill bli på mind om det varje dag så han vill komma bort lite. Ahmed är en snäll och väldigt trevlig person som de går bra för i skolan. Men det man inte visste var att han var på väg in i dom kriminella kretsarna för att känna pengar med sin bror Abdulla Anderson som redan hade bott i Unive ett tag. Dom vart kriminella för att dom inte hade mycket pengar alls när dom var små och ville få känna av hur dom rika i världen kände. Deras mål är att få råd till en stor lyxig villa och en Bmw m5.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med Sköna och roliga scenarion. Kan även tipsa folk om att dom borde börja köra Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska köra för att vinna utan att man också måste ge andra spelare en chans.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag. Powergamming är t.ex om du krockar med ditt fordon och inte Rpar för skadorna. Nlr är t.ex om du bli rånad och sen avrättad och sen går till t.ex ditt gäng och säger .... döda och rånade mig förut.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört På Penguin Rp och sen lite På velo.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har kört Fivem i ungefär ett 1år nu.

Nekad. Endast 1 ansökan per 24h.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka