Nekad Oskar20r | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobo.11k

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214111072/

Ditt Hex-ID: steam:11000014abc2960

Vad är din discord tagg? bobo.11k

Vem var det som bannade dig? Clässic

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-10-29 152921.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror nog att han valde att banna mig för att han trodde att jag bröt mot regeln meta gamming vilket jag inte gjorde men han kunde såklart inte veta vad jag gjorde och inte gjorde. Han gjorde det rätta som man skulle göra i denna sitvation.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt och rpade men min icke krim kompis i staden sen så satte vi på musik i kanske 3 minuter och då så blir jag bannad vilket jag antar att han också blev för meta gamming och personen som då bannade mig som var clässic var live då på twitch så då går jag in på hans stream klipper tillbaks till där han då bannade mig och då så ser jag att det är för att ingen av oss pratar när vi sitter och lyssnar på musik.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig men clässic gjorde helt rätt i den han gjorde med att banna mig för han hade ju ingen anning om att vi inte metade för innan så hade vi pratat mycket och inte vet jag han föreldrar kanske var i rummet ingen anning men clässic gjorde det bra iallafall.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 13 tidigare bans 3 för smink 2 för c logg och sen minns jag inte riktigt mera tyvär. men jag har nu insätt att det är roligare att rpa än att bara skjuta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade ju kunnat försöka komunisera med han istället för att vara helt tyst men vi lysnade ju på musik så jag tror inte jag kunde gjort något mer riktigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej eftersom att den var felaktig och aldrig blivit bannad för meta innan.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes de klart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka