Nekad Oskar20r | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobo.11k

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214111072/

Ditt Hex-ID: 11000014abc2960

Vad är din discord tagg? bobo.11k

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-14 232803.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde nog att banna mig för att jag gjorde ett väldigt sort misstag som jag ångrar att jag gjorde genom att först hoppa ut ur bilen när dom rikta på mig vilket var så jag skulle göra för scenariots bästa men sen valde jag att hoppa tillbaka in i bilen igen efter att ha hoppat ut dom riktade även fortfarande när jag åkte iväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag åkte runt med min vän vi hade vart uppe i paleto och sandy och bara haft det kul sen valde vi att åka till Kokain plocket och se om nån var där de var ingen där så då valde vi att åka mot stan och då så såg vi många bilar vid garaget ganska nära kokainet. Då valde vi att åka ditt och prata lite med dom och då så hoppade en av dom ut och sköt eftersom att det var några som hade skjutit mot oss innan och dom hade letat efter oss ett tag tror jag för vi sågg dom lite överallt innan så åkte dom efter. Men då när han hoppade ut vid garaget så missade han alla skot så då åkte vi där ifrån och våran bil började ryka på vägen så då vände vi tillbaks för att kunna finta dom de gick ite och då vart föraren i bilen helt stilla fast att bilen fortförande funkade då hoppade jag ut och tog upp händerna och sen var det nu jag gjorde mitt misstag genom att hoppa in i bilen igen när dom riktade när föraren av min bil komtillbaks från nåt och så åkte vi där ifrån och sen fick vi ban väldigt snabbt efter som det vi gjorde var ett regelbrott som absolut inte är tillåtet

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde ett stort misstag genom att Fear Rpa. Staffsen gjorde bara sitt job genom att banna mig när jag gjorde ett regelbrott.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja har 5 st Tidigare bans För olika anledningar som 2 var felaktiga sen en va för hets i ooc och sen att ja hade smink på mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hoppa ut ur bilen som ja gjorde i början och inte hoppa tillbaks in i bilen igen för om ja stanna kvar hade vi kunnat göra ett roligt och skönt scenario för båda sidorna. Sen efter vi va klara med scenariot hade vi kunnat rpa utan att det här skulle hände vilket jag tycker är väldigt synd och ångrar väldigt mycket.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att ja ska skärpa mig och inte lalla lika mycket som jag gjorde den kvällen och att jag aldrig ska Fear Rpa för att jag inte vill bli kidnappad vilket är ett stort fel som inte kommer hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka