Nekad Oskar20r | Ban Överklagan [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobo.11k

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214111072/

Ditt Hex-ID: steam:11000014abc2960

Vad är din discord tagg? bobo.11k

Vem var det som bannade dig? R4ainbowtail

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-14 101716.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig eftersom att jag gjorde det fel med att ta spawnmenu till gänghuset ungefär 5 minuter efter jag hade dött och sedan så tar någpn från mitt gäng mig till sjukan och då på sjukhuset så börjar jag ljuga om att jag dog av matbrist och då så var det rozi som var sjukvårdaren och hon hjälper mig och så vidare. Sedan efter jag fått ban stänger jag ner spelet eftersom jag skulle spela med några andra. Det var väldigt onödigt gjort av mig och gjorde så att rpn vart lite sämre men jag kommer förbettra mig och inte bryta mot några regler mer. min rp nivå kommer höjas efter det här.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej! Jag hade kört runt i staden i ungefär 30 min åkt till allianser för att hitta någon som jag kunde rpa med eftersom att det inte var så många inne just då. Och då efter jag hade åkt runt lite så börjjar min bil ryka så då måste jag åka tillbaks till gänghuset för att byta bil eftersom att den gick sönder men då på vägen hem så kom det några som vi hade krig med dom hoppar ut jag kör iväg bilen slutar att funka så jag står stilla sen så dödar dom mig. Sedan efter det så väntar jag ungefär 5 minuter sedan tar jag spawnmenu till mitt gänghus och då så efter ett tag så kommer det någon mer ditt så då får jag skjuts till sjukhuset och då så skriver jag att jag dog av matbrist i /me när jag skulle skrivit /skottskade när dom undersökte skadan. Sedan efter jag har fått vård så stänger jag ner spelet för att jag skulle spela med några andra men dom hade skola så dom behövde stänga av så då tänker jag att jag ska gå in igen och rpa men det är då som jag märker att jag är bannad. Jag ångrade allt direkt efter efte

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde felet i den hära bannen jag ber så hemskt mycket om ursäkt för det jag gjorde och det kommer inte att ske igen av mig i framtida scenarion. Rainbowtail var riktigt duktig med det han gjorde han sköter sitt jobb riktigt bra gör som han ska och är en av dom snabbaste staffsen i pm så han gjorde inget fel utan bara rätt i denna ban.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har 19 tidigare bans sen jag har kört jag började ungefär i maj/juni jag har gjort en del problem på servern vilker jag ber om ursäkt om och nu har jag insätt att det är mycket roligare att rpa socialt och ha en bra rp tid på unive istället för att åka runt och förstöra för alla andra. Jag minns tyvär inte alla mina bans men har blivit bannad för det mesta under min tid på unive men det kommer inte ske några fler bans av mig i framtiden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat göra mycket anurlunda i detta scenario jag hade kunnat väntat kvar där jag blev skjuten som en vanlig rpare istället för att skriva /spawnmenu och sen spawna gänghuset istället för att ligga kvar där jag dog. Sen när jag spawnade gänghuset så kom det en från mitt gäng efter en stund och tg mig till sjukhuset där jag då gjorde ett till fel i den här bannen vilket var att ljuga om hur jag dog förut då skrev jag /me matbrist när jag igentligen skulle ha skrivit /me skottskada vilket alla andra rpar gör men då så var jag trött och hade haft en tuff dag med skola och så vidare. så ville jag bara bli klar på sjukan så jag kunde rpa. så det var därför jag tog /spawnmenu och skrev /me matbrist istället för /me skottskada jag ber om ursäkt för det jag gjorde och nu i framtiden så kommer det inte ske några fler bans av mig nu när jag insätt att det är mycket roligare att rp. Sen efter jag fått vård på sjuk huset så skulle jag kunnat gjort ett mer avancerat scenario med polisen om dom väljer att gripa mig ochsåvidare eftersom att jag var skottskadad och förmodligen hade haft vapen på mig så hade jag kunnat gjort ett roligt scenario med dom också så att alla får en bra rp tid.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag jag har lärt mig att aldrig någonsin ljuga i /me på sjukhuset och aldrig ta spawnmenu för att komma till liv igen snabbare det var ett väldigt dumt beslut gjort av mig jag ångrar det direkt efter och tycker det var onödigt gjort av mig eftersom att det försämrade rpn på sjukhuset då vi kunde gjort ett mer spänande scenario om jag skrev /me skottskada.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes de klart!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka