Nekad Oskar20r | Ban Överklagan [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bobo.11k

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199214111072/

Ditt Hex-ID: 11000014abc2960

Vad är din discord tagg? bobo.11k

Vem var det som bannade dig? arrekung

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att ja vald att göra fel och inte tänka på de ja gjorde för om ja int skulle gjort något skulle inget av det här hänt. De här kommer aldrig hända igen från mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja åkte bil med mina vänner sen började ett gäng preja oss o vi följde efter sen valde dom att åka till sitt gäng hus där dom då började rikta mot oss vi försökte bara prata med dom men dom kunde inte va lugna så jag hoppas ut ur billen för att snacka med dom men då rånar dom mig oc tar in mig i deras gäng hus oc sen försökte mina vänner förhandla men dom sköt bara mig inne i gänghuset och då tappade jag det helt och vart väldigt arg och skrev det ja skrev.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den va inte felaktig det var jag som gjorde fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 gång innan men den var felaktig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte blivit så arg och tänkt igenom innan ja gör nåt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes att inte bli så arg och skriva ooc.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes 100%

glömde skriva att de skulle vart skit schysst om ni godkände för jag får sommarlov nu imorgon och du hoppas jag på att kunna spela och ha kul!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka