Nekad Oskar101118 | Medlem ansökning [Blying]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar101118

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? oskar101118

Vad är ditt födelsedatum? 18 November 2001

Berätta om din karaktär. Fredrik Erikson. Har haft en bra uppväxt med två föreldrar som poliser. Han vill gärna bli polis för han vill hjälpa stan.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att det ska bli roligt för andra och för mig och att det ska bli så verkligt som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela på sättet att den andra tycker att det ska bli kul tror jag

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja att man ska reagera som om det heder i verkligheten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört mycket hos min kompis men inte så mycket annat har väl kollat mycket youtub.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag kommer ta allt på fullt alvar så alla tycker det är roligt och så värkligt som möjligt.

Nekad
Anledning:
Utveckla din karaktärsbeskrivning, se till att du har med allt (Namn, efternamn, uppväxt/bakgrund, intressen, känslor som karaktären har och framtidsplaner.).

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka