Accepterad Oskar060606 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar060606

Icke Medlem
Meddelanden
194
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199525670575/

Ditt Hex-ID: 11000015d4e2eaf

Vad är din discord tagg? m0stiffa

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: UNivebannn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror 320master valde banna mig därför att jag gjorde en så kallad "fake ban överklagan" vilket han förtod och vilket resulterade i en permanent ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var redan premanet avstängd för något (kommer inte ihåg) som inte riktigt var korrekt lagd. Bannen vara bara ett missförstånd mellan mig och staffen som bannade mig inget konstigare än så. Där efter började jag och mina kompisar köra lite andra spel. Men efter en stund så tröttnade vi på de och vi ville börja köra fivem och Unive igen. De andra ville köpa gäng direkt då vi brukade vara krim och det var kul. Självklart ville jag vara med och köpa upp men jag var permanent bannad. Då tänkte jag vara smart och göra en inkorrekt överklagan så att jag bara skulle kunna bli unbannad snabbt. Men i själva verket slutade allt i en korrekt "perma ban" istället för en inkorrekt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Avstängningen var helt korrekt och det var jag som gjorde fel. Jag borde bara gjort en vanlig överklagan så skulle detta nog bara vara löst vid detta laget. Men jag valde att riskera allt bara för att bli unabnnad så snabbt som det bara gick. Men får ångra detta beslut.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad flertalet gånger tidigare för olika typer av regelbrott. Men har i största andel lärt mig av mina banns exakt som denna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle bara försökt bli unbannad av helpern som placerade bannen istället för att försöka att fuska fram något som inte funkar. Detta var väldigt dumt av mig men den staffen vägrade lyssna på min sida i varken support eller i pm. Jag skulle helt enkelt bara varigt ärlig ifrån första början.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att denna metoden inte funkar samt att ni är mer vaksamma än vad man tror. Jag har också lärt mig att alltid göra en korrekt överklagan oavsett hur mycket man vill komma in på serven. Jag har också lärt mig att oärlighet kommer staffa sig oavsätt hur säkert det än kan kännas.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes, fattar de

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka