Nekad Oskar00 | Medlem ansökning [Travzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar00

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132806506/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Oskar#2629

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2006

Berätta om din karaktär. Mitt namn är abdi alibaba och jag har en bror som heter mohamed jag och mohamed försöker skaffa jobb men ibland går det bra och ibland dåligt, men jag gör också kriminella saker, jag gör allt för att skaffa pengar och allt för att få ett bra liv med mycket pengar och snygga bilar jag bryr mig inte riktigt om det är lagligt eller inte för somsagt jag har haft det svårt med att få jobb.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill vara medlem på servern för många av mina vänner är det, jag kommer bidra med bra rp och att servern blir ännu roligare än den är nu

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag sa att många av många kompisar spelar här och jag vill också det, jag vill spela på någon annan server så då ville jag testa denna

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelar på den och jag kollar på cosmo

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att inte göra samma misstag som jag har gjort innan och att jag ska bli rik och att jag ska lyckas med det

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål är att jag ska göra servern till en bättre och att servern ska få bättr rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är aktiv på glorify men om jag får mitt medlemskap kommer jag spela på denna servern mer

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka