Accepterad Oskar00 | Medlem ansökning [LIL M]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar00

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132806506/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Oskar#2629

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Andreas Svensson och han är 26 år gammal och jobbar som reporter. I hans förra stad så var han en gangster fast inte en riktig gangster, han tog droger och drack massa alcohol. Han mådde inte bra. En dag så bestämde han sig för att flytta och börja om sitt liv och då valde han denna staden. Han fick lite pengar från staten och kunde börja sitt liv igen, det var svårt i början, han var hemlös men sen så fick han tillräckligt pengar att köpa en bil, han var så glad! Han börja bo i bilen och han var så glad att få lite värme igen. Han störst dröm har alltid varit att jobba på bennys och det är fortfarande hans mål. Bilen han har är en saab den är billig men han är väldigt tacksam att han ens har en bil. En dag så bestämde sig Andreas att köra till arbetsförmedlingen på hopp att få jobb, han ansökte till Reporter, han fick jobbet! Han blev så lycklig. Han var fortfarande hemlös men det brydde han sig inte om. Andreas har alltid gillat bilar och motorcyklar. Han fick äntligen chansen att köpa en motorcykel och det gjorde han han köpte en billig motorcykel och han börja köra runt med den ofta. Hans liv hade förändrats! Nu står han här idag fortfarande hemlös men lyckligare än någonsin. Han har fortfarande svårt att få mat och dryck men det är okej för Andreas för att han har alltid en motorcykel han kan sälja.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer vara positiv. Jag kommer att vara så aktiv jag kan. Jag kommer bidra med mitt bästa rp eller så bra jag kan. Jag tycker Unive är unik för att unive har saker som inte andra svenska servrar har till t.ex. det känns som att allas rp blir förbättrad när man spelar på Unive och det är också roligare att köra här för det är så många spelare inne hela tiden och då blir det många roliga scenarion.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Många av mina vänner spelar är och har sagt goda ord om denna servern. Många spelare är inne på denna servern så å blir det mycket roligare att spela. Av dem som spelar så är det många som är trevliga och roliga att snacka med. Jag vill också utveckla min RP.

Hur hittade du Unive? Jag har många kompisar som har rekomenderat

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli bättre på att rp:a och att få mer erfaranhet om hur man gör ett bra scenario. Sen när nya spelare kommer in så vill jag ge min erfaranhet till dem.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att utveckla min RP och bara njuta att få spela på denna servern med all goa personer. Min karaktärs mål är dock att försöka få ett jobb på bennys eller mekonomen för att båda jobbar inom bilar och sen köpa en liten lägenhet att bo i.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka