Nekad Oskar00 | Medlem ansökning [kenzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar00

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199132806506/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Oskar#2629

Vad är ditt födelsedatum? 6 September 2007

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Andreas svensson och jag är 20 år gammal. Jag gillar att köra bil och snacka/vara med mina vänner. Jag är nyinflyttad och har precis skaffat jobb som reporter. Min dröm är att en dag ska jag bli kriminell och joina ett gäng. Men jag har en annan dröm också och det är att jag ska bli rik och ha en snygg bil och ett stort hus, Jag har en mamma pappa och en bror men dem bor jätte långt ifrån mig.

mvh Andreas

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker att jag ska bli en medlem för att jag har en bra rp nivå och jag kan hjälpa denna servern till det bättre.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Som jag sa att många av många kompisar spelar här och jag vill också det, jag vill spela på någon annan server så då ville jag testa denna

Hur hittade du Unive? Mina kompisar spelar på den och jag kollar på cosmo

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att tjäna mycket pengar och bli rik så att jag kan köpa nästan allt jag vill

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Bra rp

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Jag är aktiv på glorify men om jag får mitt medlemskap kommer jag spela på denna servern mer. Men nu vill jag ha seriösare rop så då vill jag spela på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka