Nekad Oskar00 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar00

Icke Medlem
Meddelanden
212
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad heter du på discord? Oskar#2629

Ange ditt födelsedatum 6 September 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Varje dag oftast till 22 eller 23, helger hur länge som helst 04 på morgonen olika.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1,5 år nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Just nu har jag 30st, Jag måste dock skydda mig själv då min senaste ban var i oct 2022, Unive var min första fivem server och jag lallade och visste inte riktigt vad rp var då så det gjorde så att jag fick många bans men nu på senare tid har jag lärt mig hur man beter sig.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska rpa precis som vanligt fast ha ett extra öga på om någon håller på att lalla eller gör allmäna regelbrott. Men en servervakt ska också vara ett gått exempel för nya och spelare som har spelat länge på servern, servervakter ska också vara en bra förebild och föregå med ett gått exempel så att folk vill börja köra på Unive. När en servervakt rpar och det kommer upp problem ska hen agera genom att kanske skriva i ooc, kicka eller till och med banna ifall det är grovt. Servervakter ska också hjälpa personer om dem behöver hjälp.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag har rpat länge på denna servern och har varit servervakt/staff tidigare men har nu tagit paus från det (inte rpandet) och nu känner jag att jag är redo att hjälpa till servern och göra så mycket som jag kan. Som jag sa tidigare har jag goda erfaranheter inom detta och kan mina grejer.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse är ju ex man ger andra fördelar, eller att använder sina perms för att hjälpa sig själv med revive eller något sådant. Abuse kan va om man använder toggleid i scenario osv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka