Nekad Oskar0 | Medlem ansökning [larvar]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar0

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
3
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198926411418/

Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? de du kalle svensson

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär har left ett kriminelt liv under en längre tid och vill nu bli polis för han vill stoppa krimminaletetn i stan för han har tröttnat på att va krim och nu vill han bli polis för han vet mycket om kriminälla aktiveteter i stan hans uppväxst va inte bra han bodde i lägenhet i 8år sen så va min mamma så sjuk så hon ej kunde ta hand om kalle längre så när han var 8år så hållde kalle på med krim saker för att hans familj skulle ha råd att överleva så sen så har det forttsätt men krim saker sen des han kan mycket om vapen och krim saker i staden ortenwave han kan hantera vapen bra och vet vad glock colt är så han vet var droghadeln händer i stan men när han va liten han kommer i håg dom bodde i en 1a lägenhet han minns att det fanns 3 rum i lägernheten men kök allt va ruttet och mögligt så dom brhövde flytta ut till hotel i1vecka det var fint sosijalen bätlade för hotel det va 5 rum det va fint kalle mådde bra under den här tiden sen så när dom kom tillbacka till huset började kalles mamma bli sjuk så hon dog effter ett tag så då fick kalle bo hos fosterfamilj det va stort hus kalle modde väldigt dålig här för han var ej glad för hans mamma hade dött huset hos familjen var stort många rum och fin toa men kalle mådde aldrig bra under denna tiden sen när han fyllde 18år så vart kalle uttslängd från fosterfamiljen då bodde kalle på gatan därför behövde han bli krim för at överleva det gick bra för kalle i kriminella livet han fick mycket pengar och vart glad för det gick bra för kalle och han fick mycket pengar och levde lyklig sen så kännde kalle ett tom rum inom sig alla han hade dödat han börja känna sårg så då vile han bli plis för att stoppa dom som döddar folk och han kännde om han blir polis och räddar folk liv då kanse han kudde bli förlåten

Varför ska just du bli Medlem på Unive? mitt mål är att ha långa och planerade sinarion och försöka jobba mig upp i polismydigheten och ha långa och roliga sinarion för båda paterna jag kommer göra så sinarion bli kul för dom krimminella och polisen och ha alla sinarion under suntförnuft och pwg och om jag krockar så kommer jag ej licksom inte rpa och köra vidae men jag kommer rpa på skader och inte köra bara för att vinna senario

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra och hög rpnivå har varit krim och medlem här och gjorde bra och långdragna senarion och bidrag med hög rpa nivvå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska inte köra bara för att vina senariot

Hur hittade du Unive? jag kolla på Cosmo_bt först när han körde och kände att det va en bra server och att det va bra rp nivå mot många andra servar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka