Accepterad oskar stenström | Medlem ansökning [Anakin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? oskar

Vad är ditt discord namn? Blixten5212

Vad är ditt födelsedatum? 13 Maj 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Birk Khanggai 26 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, hjälpsam och prat glad

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: birk levde tufft när han va ung han blev mobbad och hade det tufft i skolan och nu är han 26 år och vill bli polis eller sjukvård för som polis vill han stoppa kriminella och som sjukvård vill han hjälpa folk som behöver hjälp

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med hög rp-nivå som höjer nivån på servern. jag kommer även bidra med scenarion som är roliga för alla medparter. och såklart massa roliga stunder och minnen. om jag ser någon göra ett regelbrott mot servern kommer jag klippa det och visa staffs på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spela på ett sätt som gör scenariot roligt och trovärdigt för alla inblandade. Om min karaktär exempelvis blir överlistad eller förlorar en konflikt ska jag acceptera det och spela vidare på konsekvenserna istället för att försöka undvika dem genom orealistiskt beteende.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler. Jag försöker alltid följa serverns regelverk och spela seriös RP

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm är att man anväder sitt fordon som ett vapen. rdm är att man dödar någon utan anledning, c logg är att du lämnar eller stänger av i ett scenario. metagaming är att du tar information utan för din karaktär

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är bra så här

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Godkänd ansökan
Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 7 dagar startar nu. Välkommen till Unive!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Tillbaka