Nekad Oskar..S | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar..S

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Jakob

Vad är ditt discord namn? 500$

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olof Svensson och när han var bar så hade han det svårt för att hans pappa lämnade honnom när Olofs mamma sa att hon var gravid. Men Olof hade oxå en storebror som hjälpte Olof mycket. Men när Olof var 13 år så ville han börja ha märkes kläder för han hade sett personer i centrum ha de och Olof ville vara som de då tyckte Olof att han var cool. För han började häng mycket i centrum men sina vänner för att Olof är ledsen över sin pappa att hans pappa lämntat Olof. Och då hittade Olof sig själv i centrum de var en plats där han kännde att han ville vara. Och hemma hos olof så var de svårt för olofs mamma hade inget jobb hon hade fått sparken. OCh sen så såg olof sin bror när han var ute och olofs bror stod och rökte i centrum och dett agjorde olof besviken. OChh olof gick fram till sin bror och sa. Vad fan gör du??. Sedan gick olof hem och grät. Detta gjorde så att olof började tjuv röka och blev mer krimenell och mer. Olof började få dåliga vänner i centrum och han började vara ute mer. Och nu när oflof hade vaknat så var de han födelsedag men ingen firade han och han bestämmde sig för att gå till centrum men dina vänner. Och han såg en av sina vänner beckna och olof frågade vad hangjorde. OCh då så sa hans vän. Jag becknar. Och detta gjorde så att olof började beckna mycket och fick in otroligt mycket pengar som 14 år. Och på en månad fick olof in 20 tusen och han köpte mat till sin familj och hans mamma visste inte att olof becknade men sen en dag när olof stod och becknade i centrum så kom polisen och olof började springa. Och polisen jagade han. Och sedan så tog polisen olof och olof hamnade på ett hvb hem. OCh under denna period så mådde ej olof så bra.
Olof satt på hvb hem i 2 år och under dessa 2 åren så kunde Olof bearbeta sinna misstag och när Olof kom ut från hvb hem så började han ta tag i sitt liv han började sköta sig i skolan. Och nu när han var 16 år så började han få ett bra liv och nu så ha rhan flickvän. Och han lever ett bra liv.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer rp väldigt seriös. JAg kommer bidra med en rolig och härlig rp till denna server. Innom min rp kommer jag sprida goda saker. Kommer göra så att rpn blir bättre och roligare. När jag rpar så har jag en rolig rp. Jag kommer inte lalla utan jag kommer att köra den bästa rpn jag bara kan. Och innom rpn kommer jag skaffa mycket vänner och sprida kärlik och göra så alla tycker det blir roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte behöver vinna varje scenario och att man kan även i scenariot göra saker som som kanske sabbar eller gör något dåligt för dig själv och då gör de mer intressant och kan göra scenariot mer jämt eller bara mer allmänt kul eller mer realistiskt utan man måste acceptera att man inte kan vinna varenda för det är ej reallistiskt.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst och förstått reglerna. Exempelvis RDM som står för Random death match vilket innebär att man dödar någon utan anledning vilket är strikt förbjudet. En annan regel är exempelviss copbait vilket är när man försöker få polisens uppmärksamhet vilket också är förbjudet. En annan regel är metagaming vilket är när du exempelviss använder informationn från ooc eller information som din karaktär igentligen inte vet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat på både på små och stora servar. Och så har jag körit på denna server. Så jag vet hur man ska göra för att det ska bli en så bra tid för alla inom servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Nekad, vänta 1 vecka efter godkänd pban överklagan, du får söka igen 30de januari. Hittar inte din dc skriv in rätt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka