Nekad oskar lund | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskar lund

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? lammet9531

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oscar lund, 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll. rolig och lite konstig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär har haft det bra som barn, haft många vänner och bott på en säker plats i centrala Göteborg. Handhar ej haft något med kriminella människor att göra samt haft bra betyg i skolan. Och han var mycket med farsan i garaget och vännerna med. hans erik framtidsplaner är att skaffa en familj på unive staden samt att skaffa vänner och kanske ta körkort och köpa en bil på marja Lisas bilfirma.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en realistisk rp och roliga samt bra scenarios där båda parterna har roligt, jag kan även bidra med rolig rp samt att alla regler följs!

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man gör tvärtemot rp. Istället så kan man göra det roligare genom att man gör bra scenarion. Man ska inte tänka på om man vinner ett scenario eller inte utan det är bara kul om man gör det.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har aldrig brytit mot några regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? copbait rdm vmd sunförnuft

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka