Nekad oskar lund | Medlem ansökning [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskar lund

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? lammet9531

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2009

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Oscar lund 1999

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll. rolig och lite konstig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Han växte upp i en liten stad där han snabbt blev känd för sin vänlighet och sitt knack på att alltid få folk att skratta, även när det var som mest allvarligt. Redan som barn hade han en tendens att se på världen genom ett annorlunda filter – ett filter där absurda lösningar var de bästa och där varje situation kunde bli bättre med ett skratt eller en oväntad gest. Hans vänner brukade skratta åt honom när han försökte lösa problem på udda sätt – till exempel genom att skapa skämt eller små farsartade situationer för att lätta på stämningen. Han har alltid varit den som räddar en tråkig fest, eller den som får någon att le när de känner sig nere. Framtidsplaner: I framtiden har han stora drömmar om att sprida mer skratt och vänlighet i världen. Han tänker starta en organisation som kombinerar hans passion för humor och hjälpverksamhet, där han ska arrangera events och aktiviteter för människor som behöver stöd – men på ett sätt som känns roligt och lättsamt. Hans idé är att skapa utrymmen där folk kan träffas, skratta och samtidigt få hjälp med sina problem, oavsett om det handlar om stora livsutmaningar eller vardagsstress. Han vill också starta en YouTube-kanal eller en podcast, där han delar sina roliga och lite konstiga lösningar på vardagsproblem, för att inspirera andra att se på livet från en lättare, mer humoristisk vinkel. En annan dröm han har är att skriva en bok som handlar om hans liv som den där snälla, roliga och ibland lite konstiga personen. Han hoppas kunna visa folk att det inte finns något fel i att vara lite udda – tvärtom, det kan vara en styrka. Hans motto är att världen behöver fler som vågar vara sig själva, även om det innebär att man ibland är "den där konstiga personen" i rummet. I hans framtid ser han sig själv som en person som hela tiden försöker sprida värme, skratt och förståelse där det behövs – för han är övertygad om att om vi alla skrattar lite mer, blir världen en bättre plats.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom min karaktär är rolig och lite konstig kan jag bidra med en lättsam ton till spelet. Han kan vara den där personen som skapar komiska situationer eller lättar på stämningen när allt känns alltför allvarligt. Detta kan ge andra spelare en chans att få sin karaktär att slappna av och skapa en balans mellan drama och skratt.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär också att du inte tar över berättelsen eller gör allting om din egen karaktär. Istället ger du utrymme för andra att glänsa, vilket skapar en mer rättvis och engagerande upplevelse för alla involverade.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej det har jag inte

Kan du ge exempel på några av serverns regler? man ska ha respekt för varandra och undvika trakasserier, mobbning

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är passionerad om att skapa och delta i berättelser. Jag gillar att bidra till en rik, detaljerad värld genom mina karaktärer och deras interaktioner. Jag strävar efter att skapa meningsfulla och dynamiska scenarion som är både underhållande och utvecklande för alla inblandade spelare.

Senast ändrad:
Nekad.
Anledning: ai

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka