Accepterad oskar lindahl | Ban överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝓜5.

Icke Medlem
Meddelanden
203
Reaction score
24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378600792/

Ditt Hex-ID: 110000118ef4958

Vad är din discord tagg? Alvinlindahl#5934

Vem var det som bannade dig? reapt_

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? kriminalitet powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag gjorde fel för att jag rpeade inte som jag skulle och att jag gjorde det som man inte får göra och bröt mot runt 2 regler som var rätt grovt och förstår att det var feld

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde runder med min kompis och chillade med hans bil vi åkte och tankade och sen åkte en sväng och sedan åkte vi och plockade för att en gammal support sa till min kompis att vi fick göra sånt utan kriminalitets rollen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel jag skulle inte ha gjort så som jag gjorde för det är fel och jag bröt mot lagen och reglerna jag skulle ha tänkt på vad jag gjord för att vi fick tydligen inte göra sånt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit banade innan men det har varit sån bans som tex: köra för fort i stan suntförnuft mm.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte ha gett mig in på det för nu i efter hand så fattar jag hur fel det var

Har du lärt dig någonting efter din ban? att inte göra om det och att lydda reglerna

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka