Accepterad oskar lindahl | Ban överklagan (sEtH)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝓜5.

Icke Medlem
Meddelanden
203
Reaction score
24
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198378600792/

Ditt Hex-ID: 110000118ef4958 (Hex)

Vad är din discord tagg? ¤Frogge¤#3462

Vem var det som bannade dig? redz

Hur lång tid var din ban? 60 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bugg abuse,suntförnuft,ooc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror dom banade mig för att jag var den som gjorde fel för att för det första så skulle jag inte åkt med i bilen dom kom med och för det andra så är jag inte glad över det jag har gjort.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det va så här att jag och min kompis var på vianor och fixa våra impala bilar hos roffe och jag betalade och allt sånt allt var chill när vi var klara där så körde vi ner till torget och chillade där se´n fick jag ett autoexpert sms då jag tog det jag körde ner till autoexperten och frågade vad behöver ni hjälp med då sa dom håppa in i bilen vi ska visa dig något så jag var ju tvången att spela rp så jag var red

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker att det är lite både och för att supporten rdez som står i fängelset hör när den killen ringer mig och säger du ska bugga ut mig igenom en väg vet inte om han måste banad han direkt eller hur dom reglerna är men jag tycker det var både och

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. det har varit typ suntförnuft för jag har kört lite snabbt i stan men liksom vem har inte gjort det och det har typ legat från 2 dgr tiull 5 dgr och vissa av dom har jag fått överklagade och det jag tagit lärdom av det är att aldrig göra om det igen och att man lär sig av sina misstag

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det jag kunnat gör det hade varit om jag sprungit till min bil satt mig i den och sprungit den sen bakat ut och kört till polisen eller skaka av mig dom och köra till baka till torget precis som jag vill tillbaka till servern.

Har du lärt dig någonting efter din ban? som sagt att inte göra om det och att jag lär mig mer och mer rp för varje dag som går

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka