oskar lindahl | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

𝓜5.

Icke Medlem
Meddelanden
203
Reaction score
24
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar lindahl

Vad heter du på discord? RealAbbe#1822

Ange ditt födelsedatum 31 Maj 2006

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag 15:30 till 00:00
Tisdag 15:25 till 00:00
Onsdag 15:40 till 00:00
Torsdag 15:00 till 00:00
Fredag 15:30 till 00:00
Lördag 12:00 till 00:00+
Söndag 12:00 till 00:00+

Berätta om dig själv Hej jag heter Oskar och är 15 år gammal på min fritid brukar jag ägna mycket tid till att spela och redigera tex : som bilder och annat har ett stort intresse av maskiner och annat bor på en stor gård i skåne med djur och maskiner, min pappa äger ett eget åker med anställda min mamma jobbar som sjuksköterska min storebror jobbar som Elektriker på en firma i Malmö, Det jag egentligen vill säga är att jag bor på landet med min familj och har det allmänt gött, har stort intresse även för gym / Träning är ofta där med min bror och hans kompisar..

Vad skulle du göra om du blir staff? Enligt mig ska jag bli Support för att jag har visat väldigt mycket engagemang. Jag har väldigt många timmar (1300+) på FiveM och alla är på Unive servern. Enligt mig visar det min lojalitet till servern eftersom jag aldrig har varit med på någon annan server. anledningen till att jag har aldrig varit med på någon annan server är för att jag har tro på ledningen att dem gör sitt bästa och faktiskt håller uppe den bästa servern i Sverige. Det gör mig inspirerad och gör så att jag vill hjälpa på det sättet jag kan.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen den andra mars så inte så jätte länge men kan eran rp och era regler.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Unive? Det som får mig att bli support är att jag tycker det är trevligt folk på den här servern, gillar att hjälpa folk med saker det inte kan eller bara vill ha hjälp med har varit på den här servern ganska länge nu och vet hur en support / staff ska bete sig på servern har lärt mig ganska mycket av andra supports / staffs.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det jag kan göra som support / staff är att hjälpa folk så mycket som möjligt alltså hjälpa dom så snabbt som möjligt i support ärende eller ingame ärende, även att vara snäll och trevlig in går i det hela lite att vara en bra support, när man är support / staff ska man inte vara hatad av spelarna på server utan det ska tycka om dom som tar hand om servern. (Tycker jag) Om jag fick möjligheten att bli support / staff skulle jag kunna bidra med stabilitet till servern. Hur jag skulle kunna göra det är genom min kunnighet inom reglerna. Jag har läst igenom dem vid flertalet situationer och har spridit dem vidare till andra individer på servern. Det har gjort så att spelare blir mer kunniga inom rpn och det leder till en mer utvecklad server. Jag är också erfaren inom kommandon så att behöva spendera tid att lära mig dem kommer ej vara ett problem.

Har du några tidigare erfarenheter? Yess

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan det grundläggande kommandon inom staff ingame.

/svban - Det är ett kommando som serverakter / staffs kan
använda för att banna en spelare under en kortare period [30 Min]
- /Kick - Kickar spelaren från servern. Spelaren kan ansluta sig tillbaka direkt efter. [ Kan användas utav server vakter / supports]
- /Noclip - gör så att du flyga och ingen annan spelare på servern kommer ha syn på dig.
- /Revive - används för att återställa din karaktär till en bra hälsa [ Kan användas utav server vakter / supports]
- /Tpm - Används efter du har lagt en checkpoint så kan du skriva [TPM] så teleporteras du till platsen
- /Goto - Används så att du kan teleporteras till en annan spelare
- /sqlban - Används för att banna folk under en längre period
- /sqlbanoffline - Används för att banna folk under en längre period När dem inte är online
- /Bring - teleporterar individer till dig
- /Freeze - Gör så att individen inte har kontroll över sin karaktär.
- /Giveitem [- Används för att spawna in olika föremål
- /Setjob - Gör så att du blir anställd på ett yrke
- /Spec - ger dig en meny där alla spelares namn står. då kan du välja att specca en specifik individ
- /Togglename - Gör så att du ser steam namn och ID på andra spelare
- /Toggleid - Gör så att du ser andra spelares ID
- /Sc - Skriver i en privat chatt som bara staffs kan se
- /skin - ger en chans för individ att modifiera sin karaktär
- /sqlunban - tar bort perioden individen är avstängd för
- /Sqlbanhistory - systemet kollar historikien och ger dig alla händelser där individen har blivit bannad

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Yess utan tvekan

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Spelar enbart på den här servern

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Det viktigaste jag skulle vilja berätta för er är att jag har läs och skriv svårigheter så kallad dyslexi därför har jag inte kunnat få ner allt jag tänker i skrift. och Att jag har ADHD jag har inte den grovaste har den mildare så blir inte arg lätt mm.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka