Accepterad oskar gröndahl | Whitelist ansökning [Deeney]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

oskar gröndahl

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Aronic0122/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Oskargröndahl#2046

Vad är ditt födelsedatum? 22 Januari 2004

Berätta om din karaktär. Hasse är född i Sverige. Hasses föräldrar lämnade honom när han var 19 år och Hasse enda brorsa dog när han var 15 år i en bilolycka. Hans brorsa heter Joha. Efter det har han levt själv men han har dock haft vänner och kompisar som han har varit med.
Hasse har flyttat mellan många städer men han har fortfarande hittat den rätta staden som passar honom bäst. Innerst inne är Hasse en snäll och omtänksam kille men nu när han är ensam har han blivit kriminell och har jobbat för många olika ö-kända maffia ligor och motorcykel ligor.
Han har också jobbat på Unicorn. Bennys gillade Hasse väldigt mycket och han var också väldigt duktig på det. Hasse har också jobbat på taxin, unicorn, och mekaniker, men det var bennys han gillade mest och då fortsatte med det tills han var tvungen att flytta från staden
Hasse har gjort rån på stora banker samt små butiker men det ville han egentligen inte. Fast han behövde pengar just då och då tog han beslutet att göra det. Hasse största intresse är bilar. Han har ägt många bilar så som porsche, aston martin mm. han älskar att trimma och modifiera bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom jag verkligen brinner för rp och jag gillar att göra roliga och bra scenarion för båda sidorna. Jag är en spelare osm kommer bidra med mycket social rp och inte bara spela för makt och pengar. Har även bra koll på alla regler och kan lätt se om folk gör fel på servern. Jag har också märkt att många spelare på multistaden är nya och vill börja lära sig att rp och efterosm jag rpar socialt så kan jag hjälpa dem med allting jag är kapabel till. Kommer även ta det väldigt seriöst och gå in för de så gott jag kan.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli whitelistad för att höja min RP kvalite så mycket som det bara går. Om jag skulle bli whitelistad så skulle jag spela 100% mer än vad jag gör nu och inte för att få en massa pengar i staden och bara för att det är roligt. Nummer två, anledningen att bli whitelistad är för att denna server är den bästa enligt mig. Jag tycker att denna server är jätte bra enligt mig och staffsen är jätte bra och är lugna och inte stressar hela tiden. Jag har fått en massa nya vänner ifrån denna server och jag spelar med dem varje dag.

Hur hittade du Multistaden? Jag hittade den genom streams på twitch som intresserade mig väldigt mycket. Har även hört enormt mycket om denna underbara server och vill bli en större del utav staden.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt rollspelande på server är att kunna bidra med så posetiv energi som kag kan och att göra servenr till den bästa. Vill även hjälpa andra människor med deras rp förmåga och jag kan även ta lärdom från dem.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara multistaden för tillfället och jag trivs jätte bra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka