Nekad Oskar Fish1 | Ban Överklagan [T4]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

OskarFish

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199143151644/

Ditt Hex-ID: 11000014681681c

Vad är din discord tagg? Oskar Fish#9498

Vem var det som bannade dig? @320master

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag skoj brottades med min kompis och vi gjorde de på skämt ok tror inte han såg hela seniort för annars skulle de inte var en ban på 2 dagar utan kanske en timme för de sa att jag hade ljus röst och han sa att jag hade ljus röst men jag hade min voice Schanche på ok de vet mina vänner så de kunde va en ban på 1 till 2 timmar men inte 2 dagar och att han kan kolla läget på hur de är om de är på skoj utan att bara banna en och tror inte han såg hela scenariot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad.Jag och mina vänner ville köpa en bil men de fans bara en i lager så då sa vi -A vi kör en brottnings match- (För roligt) Och sen körde vi sen när vi körde hade vi kul och skratta och sa -A jag kommer vinna bilen- Sen när vi håller på blir jag bannad av Mild lall ja de var lite lall men de var för roligt och vuxna gör sånt ibland när man är med sina kompisar de är normalt ochsen när jag vart bannad så stog de ljus röst jag gick in i support och de sa att de inte var mörk röst

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tror att det var jag som gjorde felet men jag är inte säkert men det var nog jag för jag blev bannad för mild lall så jag tror att det var jag som gjorde felet och jag tycker att det var en felaktig ban för jag och en kompis vi hadde ett skoj bråk på Marja-Lisas med det var stängt och vi hadde det för att vi ville ha en bil så gjorde vi den som vinner fighten får köpa bilen när det har kommit i lagret

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det jag försöker att inte bli bannad så ofta som möjligt om jag då får bannan så gör jag en ban överklagan eller så väntar jag bara ut banen om det är tillexempel en ban på 2 timmar så gör jag inte det och så jag har lärt mig efter mina banns att jag inte ska göra om saken jag gjord så jag inte får en till ban för samma sak

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunat sluta och bara säga-a men vi kan buda på den vi behöver inte skoj brottas du kan bara ta bilen om du vill jag väntar på nästa eller tvärt om och att vi bara undviker brotnig och göra min voich Schancher lite mörakare eller antingen byta röst till en som är lite mer annpassad för min karaktär.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig väldig mycket efter mina tidigare bans jag har lärt mig att man inte ska gör fel saker för då för man heltänkelt en ban och det vill man undervika Och jag kommer sluta att skoj brottas med mina vänner och bara skärpa mig för att bidra med bättre rp och mer social rp och jag ongrar de väldigt mycket och jag kommer inte göra om det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Senast ändrad:
Kommer neka denna direkt då du taggar staffen som bannat dig i din överklagan. Läs reglerna igen och skriv en ny

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka