Accepterad Oskar Fish 2 | Ban Överklagan [VOID]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar Fish 2

Icke Medlem
Meddelanden
191
Reaction score
38
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199518602843/

Ditt Hex-ID: 11000015ce2565b

Vad är din discord tagg? oskarifsh

Vem var det som bannade dig? VOID

Bild på banmeddelande: View attachment image 1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde banna mig för jag inte rpade tillräckligt bra på mina skador o det va felet som jag gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag körde min gäng bil med min vän och då så körde vi typ 200km/h sen så våltade vi med bilen och jag rpade inte tillräckligt på skadorna och jag använde mig bara av /me och sa aj inget mer och sen fortsatte vi köra iväg från stället vi krockade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel och det kan jag förstå för man måste rpa

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den senaste bannen var för ungefär samma sak jag rpade inte på skador när jag krockde lite

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? istället för att inte rpa på skadorna när jag krockade med min vän så skulle jag kunnat ha gjort att rpa på skadorna och inte kört därifrån dirrekt efter krocken och rpat bättre på den krocken!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag brukar lära mig efter mina bans man ska inte göra om samma sak men ibland så händer det ändå och man gör ju misstånd ibland men man borde få en ny channs ibland!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag!

Ger dig en till chans att visa bättre, rpa längre och med detaljerade /me under skador eller krockar. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka