Nekad Oskar Fish 2 | Ban Överklagan [VOID]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar Fish 2

Icke Medlem
Meddelanden
191
Reaction score
38
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199518602843/

Ditt Hex-ID: 11000015ce2565b

Vad är din discord tagg? oskarifsh

Vem var det som bannade dig? VOID

Bild på banmeddelande: View attachment image 1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs valde att banna mig för jag inte rpade på Skadorna helt men jag gjorde det lite iaf men jag gjorde ändå ett fel och det förstår jag!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag o min vän körde en gäng bil och då så gjorde vi några vålter uppe i luften sen landade vi på marken då använde jag mig av /me men det gjorde nt min vän sen började vi köra fram

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju jag som gjorde felet här men jag vet inte hur jag fick längre ban när jag använde mig av /me o inte han/Ber om ursäkt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannan för typ samma sak innan för jkag inte rpade på skadorna o jag vet att det är fel o inte göra det!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat ha rpa på skadorna som jag igäntligen skulle ha gjort men det gjorde jag inte denna gången och jag ber så mycket om ursäkt

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår (Förlåt alla staffs att jag bröt mot en regel!)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka