Nekad Oskar Fish 2 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar Fish 2

Icke Medlem
Meddelanden
191
Reaction score
38
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199143151644/

Ditt Hex-ID: 11000014681681c

Vad är din discord tagg? oskarfish

Vem var det som bannade dig? D.M5AN

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IMG_0657.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror själv att staffs valde banna amig för jag gjorde ett stort regelbrott. Jag kallade en Person för Blatte och det ångrar jag rikitgt mycket för jag saknar den fina rpn som jag hade med mina vänner på Unive.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det va såhär, Jag kom in ig sen spawnade jag gänghuset och chillade där för jag ringde mina vänner ig att dem skulle komma oh hämta mig för de var med i samma gäng som jag. Och litenstund efter så kom en annan grabb och kaxade och sånt gjorde jobbiga ljud och massa så bad jag honnom skulta men det gjorde han inte så blev jag bara så sjukt irreterad på det för jag var redan på rikitg dåligt humör sen innan den dagen, Då så bara kom urdet ut altså ''Blatte'' det var nt med meningen men ibland kan jag bara inte kontrollera mig. Sen så hoppade vi support och sånt sen fick jag bara bannen för Rasism. Det var ett stort misstag av mig och jag försåt det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban det var jag som gjorde felet denna gången.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det jag kommer ihåg så blev jag bannad för pwg en gång, och jag lärde mig att inte göra samma sak för då kommer man få en ny ban och att fy bans det är inte det roligaste för då kan man inte göra så mycket. Sen fick jag också en ban för ''Röst efter karaktär'' och då kom jag på att min Voice changer inte var på och man måste vara noga med det för man kan inte ha för mörk eller för ljus röst när man RPAR som en full vuxen man.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde bara försöka förklara för personen snällare istället, än att bara komma med det fula ordet som jag ska till honom. sen kunde jag typ bara gått där ifrån om jag ändå visste att jag inte vara på bra humör och sånt. Men jag förstår att ni valde att banna mig för jag gjorde ett stort regel brott. Men det skulle vara schysst om jag skulle ha fått en ny chans vill göra komma tillbaka o rpa på Unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, Jag har inte kunnat spela på Unive i typ 4-6 månader och det känns riktigt tråkigt. Och att man inte ska göra om samma ska får det är då man kan få ban igen och ångra det man har gjort som var riktigt dåligt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka