Nekad Oskar Fish 2 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar Fish 2

Icke Medlem
Meddelanden
191
Reaction score
38
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? oskarfish#0000

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970

Beskriv din dagliga aktivitet. Lov 08:00 till 03:00 morgon

Veckodagar 14:00 till 00:00

helg hela tiden om jag inte e iväg

Hur länge har du varit medlem på Unive? jag har varit det länge fast inte på detta kontot jag har blivit Hackad på ett annat konto

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) o har alldrig varit bannad

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en övervakare som ser till att alla spelare följer reglerna och inte fuskar eller bryter mot spelets policy. De agerar som en skyddande kraft som håller spelet tryggt och rättvist för alla deltagare. En servervakt har också att dva bilar mitt på vägen så folk inte kanske krachar. En servervakt är en vanlig rpare men man har bara högre perms.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att kunna hjälpa och underlätta staffs arbete, vill ta mig an en större uppgift som Medlem på unive och hjälpa till samtidgt som jag rpar som vanligt.
Jag vill kunna hjälpa till och alternativt ta åtgärder på folk som bara är här på unive för att förstöra och bara lalla helt enkelt och få bort dom från servern så resten som faktiskt vill rpa kan ha chansen. Jag har tidigare vart staff å de e ganska kul.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption är när man använder sina perms för sin egna fördel eller för sina vänners fördel och inte utifrån det som är rätt.
Abuse är det samma att man använder sina perms för sin egna vinst och för att förstöra för andra.
Anmäl

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka