Inaktuell Oskar Fish 2 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar Fish 2

Icke Medlem
Meddelanden
191
Reaction score
38
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad heter du på discord? oskarfish#0000

Ange ditt födelsedatum 2011 02 18

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har alltid viljat att vara Medlemskaps ansvarig o del låter riktigt kul att vara det för man hjälper folk o tar intervjuer o kah gillar att hjälpa folk jag har alltid varit snäll

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Varför ni ska välja mig är för att jag är en person som bryr mig om folk och vill hjälpa dom. Jag skulle göra mitt allra bästa om jag blir ma för jag känner att jag är mogen för denna uppgift och jag kommer inte att lalla runt med den rollen om jag skulle få den för jag vill ta detta ansvar på de bästa sett jag kan ta samt att jag ska göra mina uppgifter på det bästa sätt. Jag kommer att engaskera mig i denna uppgift väldigt mycket och jag kommer att lägga er väldigt mycke energi samt tid på detta ansvar om jag skulle få de.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Enligt mig själv kommer jag alltid ha respekt samt med en bra ton i rösten så att om man tex hamnar på en medlemskaps intervju så kommer jag alltid vara trevlig så att spelarna på Unive också känner att det finns trevliga personer som är hjälpsamma. Och om dom behandlar mig med respekt då har jag respekt tillbaks. För jag kommer inte vara en sån person som kommer vara otrevlig för att man vill ju vara en förebild för dem nya spelarna på servern och se till så att dem kan regler och kunna hjälpa dem. Så respekt + trevlig kommer jag alltid vara och förhoppningsvis kunna hjälpa till med allt o alla.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Betydelse med att vara medlem på Unive. Om man är medlem på Unive så ska man ha koll på alla regler om man inte har det då är det ingen idé att ansöka om medlemskap. Plus medlem på Unive då har man tagit ett stort kliv in i communityt eller dem som vill bli medlem på Unive ska självklart kunna alla grundläggande regler på Unive Roleplay samt veta vad rp innebär och inte tro att man ska gå in och lalla samt bara skjuta. Så om man vill få ett medlemskap på denna server enligt mig så ska man till 100% ha läst alla regler samt kunna dem. Vara lojal med det så menar jag att man inte blir medlem på Unive sedan spelar på andra server eftersom medlemskap på Unive är inget man tar för givet. Så veta alla regler och kunna veta vad rp är.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Mina krav av en medlem är att den ska sköta reglerna och att man inte ska lalla runt. Man ska inte ha den dålig rp eller att man ska leka allan ballan och troi att det inte kommer nåra åtgärder för det kommer att komma. Och så vill jag att man ska ha roligt med medpartnen som spelar e mot dig så ni hart det riktikgt kul när ni rpar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar är att ta medlemskap intervjuer, hjälpa medlemmar om de har trubbel, lära nya medlemmar höja sin RP nivå, svara på ansökningar på forumet och kolla igenom alla svar noggrant och till sist dra in någons medlemskap om de t.ex. spelar på en annan server eller något liknande.

Hur ser din aktivitetet ut? Vardagar & helger/lov: | Måndag forumsarbete: 15:40 - 22:00 - Måndag discordarbete: 15:40 - 21:00 | Tisdag forumsarbete: 15:15 - 22:00 - Tisdag discordarbete: 15:15 - 21:00 | Onsdag forumsarbete: 15:10 - 22:30 - onsdag discordarbete: 15:00 - 21:20 | Torsdag forumsarbete: 14:50 - 21:00 - torsdag discordarbete: 15:00 - 21:00 | Fredag forumsarbete 14:40 - 23:30 - fredag discordarbete: 15:00 - 23:30 | Lördag forumsarbete: 11:00 - 23:30 - lördag discordarbete: 11:00 - 23:30 | Söndag forumsarbete: 11:00 - 22:00 - söndag discordarbete 11:00 - 21:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? ne det har jag inte

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka