Nekad Oskar Eriksson | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar Eriksson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198414956015/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Vad är ditt discord namn? Oskar Eriksson#0551

Vad är ditt födelsedatum? 14 Maj 2021

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Oskar Björk, han gillar väldigt mycket att hjälpa personer. Redan som liten så börja han hjälpa sina föräldrar med att laga mat, tvätta bilar, klippte gräsmattan och sådant. Men under sin skol gång så blev han väldigt mobbad, folk bruka kasta kiss paper på han och Dom bruka slå tallriken ur minna händer så att jag tappa den och den gick sönder.

Varför ska just du bli whitelistad? för jag gillar seriös RP och vill jag vill hjälpa folk att bli bättre på att RP:a
Jag är en väldigt trevlig person som inte tycker om när andra är elaka mot folk och sådant. Hur min dag ännu en har varit så försöker jag vara lika trevlig som vanligt. Jag tycker inte om oseriösa spelare för dom förstör så himla mycket. Jag vill även bli whitelistad för att jag vill ha kul och sådant med massor av andra människor

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det är en väldigt bra server, och allt det där! sa även det mesta ovanför.

Hur hittade du Unive? jag letade en RP server på listan inne på FiveM eller hur man ska säga och då så dök den upp

Vad har du för mål med ditt rollspel? att bli bättre på att RP:A och kunna hjälpa Unive att bli en sådan bra server som möjligt!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? för tillfället så spelar jag inte på någon annan server!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka