Nekad Oskar | Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Oskar

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440131579/

Ditt Hex-ID: 11000015834f5fb

Vad är din discord tagg? Ogis

Vem var det som bannade dig? Enzo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-11-23 205437.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffs bannade mig för att jag gick upp till en flertal poliser med vapen riktade mot en gärningsman och dem uppfattade det som sunt förnuft vilket jag förstår nu men tänskte inte på då under scenariot, när han skrev att jag frågade om namn och rakel helt rndom så vill jag uppmärka att jag frågade efter det för att han var väldigt otrevlig och det fattar jag för att han tyckte nog att jag kunde förstöra scenariot.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis hörde skott väldigt nära och sedan så såg vi flertal poliser som riktade mot mannen som var min polare som blev aresterad och det uppfattar staffsen som bannade mig som sunt förnuft vilket jag fattar helt förstårligt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det var både en felaktig ban och rätt på sina sätt för att om jag ser min kompis som blir aresterad så skulle jag gå fram men efterssom dem hade vapen uppe och dem hade avlossat varningsskott så fattar jag att det var fel tillfälle och gå fram och protestera emot polisens beslut, men när du sa att jag frågade om namn och rakel så var det inte random utan att dem bettäde sig väldigt otrevligt men nu fattar jag att de var för att jag bestämmde att gå fram mitt i aresten och det har jag lärt mig och kommer ej göra om det i framtiden.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan men inte så många på sistånde för att jag har börjat ta server på alvar till skilnad från när jag inte körde seriöst ocgh bara åkte runt och lallade (jag var icke medlem)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade väntat att gå fram och frågat efter han blev släppt från fängelsätt eller inte frågat alls för att det har inte med mig att göra och jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att inte göra något oreaistiskt so matt gå upp rill en flertal snutar som riktar mot en grabb och jag kommer inte förstöra något polis scenario i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka